Ressenyes
Puig González, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Fecha: 2006
Resumen: Obra ressenyada: Joan TORRES I PRAT, Consumo, luego existo: poder, mercado y publicidad. Barcelona: Icaria, 2005.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Publicado en: Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 33 (2006) , p. 217-220, ISSN 2340-5236

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Analisi/article/view/51752


4 p, 63.4 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Anàlisi
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Reseñas

 Registro creado el 2016-02-26, última modificación el 2022-03-05



   Favorit i Compartir