Comunicando ciencia en talleres experimentales para estudiantes de educación primaria y secundaria. Aportaciones de la didáctica de las ciencias experimentales al diseño, implementación y evaluación de talleres de comunicación científica
Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)

Data: 2016
Descripció: 34 pàg.
Resum: Esta guía propone unas orientaciones para el diseño, implementación y evaluación de talleres experimentales destinados a estudiantes de primaria y secundaria, que puedan resultar de utilidad a aquellos/as profesionales que decidan asumir su co-responsabilidad como comunicadores y educadores científicos organizando o desarrollando este tipo de iniciativas desde cualquier institución científica o Unidad de Cultura Científica.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Llibre
Matèria: Guía ; Comunicación científica ; Educación científica ; Talleres experimentales ; RRI ; Diseño ; Implementación ; Evaluación ; TIREC ; CRECIM



34 p, 719.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
Llibres i col·leccions > Llibres

 Registre creat el 2016-04-27, darrera modificació el 2021-08-15



   Favorit i Compartir