visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Materials acadèmics > Guies docents > Aprenentatge Integrat en Medicina I |
Títol variant: | Aprendizaje Integrado en Medicina I |
Data: | 2016-17 |
Resum: | Objectius i contextualització Té com objectiu principal la interrelació de coneixements i continguts treballats en les assignatures troncals de primer curs. Té també com objectius generals el desenvolupament de competències transversals bàsiques (horitzontal i verticalment) per a l'activitat professional: - argumentació basada en evidències; - anàlisi i interpretació de dades; - capacitat per a fer preguntes idònies; - aplicació de principis fisiològics a la comprensió de malalties; i - relacionar adequadament causes i efectes combinant els punts de vista de les assignatures troncals de primer curs. Per assolir aquests objectius, l'assignatura s'estructura en dos mòduls que tenen avaluació independent: Taller d'Iniciació de la Recerca (TIR; 2 crèdits); i Estudi de Casos Lliures (ECLs; 2 crèdits). - El mòdul TIR té com objectiu fonamental introduir l'estudiant en la recerca de documents científics i mèdics així com en l'anàlisi i tractament de dades (des de bases de dades) i la seva presentació. - El mòdul ECL té com objectiu fonamental la contextualització i aplicació a casos concrets dels coneixements prèviament adquirits. L'assignatura es complementa amb la resta d'assignatures del primer curs del Grau de Medicina. |
Resum: | Tiene como objetivo principal la interrelación de conocimientos y contenidos trabajados en las asignaturas troncales de primer curso. Tiene como objetivos generales el desarrollo de competencias transversales básicas (horizontal y verticalmente) para la actividad profesional: - Argumentación basada en evidencias; - Análisis y interpretación de datos; - Capacidad para hacer preguntas idóneas - Aplicación de principios fisiológicos a la comprensión de enfermedades; y - Relacionar adecuadamente causas y efectos combinando los puntos de vista de las asignaturas troncales de primer curso. Para conseguir estos objetivos, la asignatura se estructura en dos módulos que tienen evaluación independiente: Taller de iniciación de la Investigación (TIR;2 créditos); y Estudio de Casos Libres (ECLs; 2 créditos) El módulo TIR tiene como objetivo fundamental introducir al estudiante en la investigación de documentos científicos y médicos así como en el análisis y el tratamiento de datos (desde bases de datos) y su presentación. El módulo ECL tiene como objetivo fundamental la contextualización y aplicación a casos concretos de los conocimientos previamente adquiridos. La asignatura se complementa con el resto de asignaturas del primer curso del Grado de Medicina. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català, castellà |
Titulació: | Medicina [2502442] |
Pla d'estudis: | Grau en Medicina [1192] |
Document: | Objecte d'aprenentatge |
Català 5 p, 82.9 KB |
Castellà 5 p, 76.9 KB |