Estructura de la Comunicació [103866]
Díez, Mercè (Díez Jiménez)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Estructura de la Comunicación
Date: 2016-17
Abstract: L'Estructura de la Comunicació estudia les indústries comunicatives i culturals, així com els actors econòmics, polítics i socials que les configuren amb el seu comportament i estratègies. L'assignatura es centra, concretament, en l'organització i funcionament dels mitjans de comunicació i, tenint en compte l'especificitat de la titulació, en el paper de la publicitat. L'atenció es focalitzarà en els sistemes de mitjans de comunicació català i espanyol, emmarcant-los dins del context de l'Europa occidental, i més concretament dels països mediterranis. Amb tot, també farem esment d'altres sistemes de mitjans, com el nord-americà, atesa la seva influència en el desenvolupament dels europeus i llatinoamericans. A més de descriure l'estructura dels sistemes mediàtics (com s'organitzen i funcionen) es pretén aportar claus d'interpretació del perquè. Per tant, es tindrà en compte el marc històric, econòmic, polític, social i tecnològic en què es configuren. L'objectiu central de l'assignatura és desenvolupar una actitud reflexiva i la capacitat de poder analitzar críticament fets comunicatius d'actualitat.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 81.0 KB

Castellà
Versió reduïda
2 p, 58.6 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2016-07-04, last modified 2024-04-22



   Favorit i Compartir