Date: |
2016-17 |
Abstract: |
· Apropiar-se de diferents teories i concepcions de l'aprenentatge com a eina per a l'anàlisi i reflexió de la pròpia tasca docent. · Comprendre els processos comunicatius que fan possible ensenyar i aprendre. · Conèixer i analitzar diferents formats d'interactivitat a l'aula (professor-alumne i alumne-alumne). · Conèixer els elements del currículum i els processos de programació en didàctica de la música. · Conèixer tendències i problemàtiques a l'entorn de la tasca del professorat de música en les diverses etapes de l'educació. · Conèixer les problemàtiques fonamentals de la recerca en l'àmbit de les didàctiques específiques, i de la música en particular. 1 · Ser capaç de formular i fonamentar principis psicopedagògics en relació a la pròpia tasca docent. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: |
Català |
Studies: |
Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [4312637] |
Study plan: |
Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1009] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |