Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/160877
Models i Estratègies de Formació en les Organitzacions [103521]
Pineda Herrero, Pilar
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Models and Strategies for Training in Organisations
Títol variant: Modelos y Estrategias de Formación en las Organizaciones
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Pedagogia [1211]
Titulació: Pedagogia [2500261]
Resum: L'assignatura pretén desenvolupar en els futurs professionals les competències necessàries per a la seva intervenció pedagògica en contextos organitzatius i laborals. Així es pretén desenvolupar en els estudiants les competències bàsiques per a analitzar, gestionar i avaluar els processos educatius en els contextos laborals, i en concret per a realitzar les funcions pròpies del professional de la formació inicial i continua. Els objectius de l'assignatura son: -Identificar el context laboral actual i les tipologies d'organitzacions que l'integren. -Analitzar les polítiques internacionals i nacionals sobre formació i treball -Dissenyar processos formatius per a diversos contextos laborals. - Seleccionar la modalitat formativa més adient per a situacions laborals concretes. -Valorar el rol del professional de la formació en els diversos contextos laborals Aquesta assignatura és una de les bases fonamentadores de la menció "Gestió de la formació i d'institucions socioeducatives" que es pot cursar a 4rt curs.
Resum: The course aims to develop future professionals the skills needed for pedagogical intervention in organizational and work settings. The skills to develop in students are to analyze, manage and evaluate educational processes in work contexts, and specifically to perform the functions of professional initial and continuing training. The objectives of the course are: -Identify the current work environment and the types of organizations. -To analyze international and national policies on training and work -Design Training processes for different work contexts. - Select the most appropriate type of training for specific work situations. -To value the role of professional training in different work settings.
Resum: La asignatura pretende desarrollar en los futuros profesionales las competencias necesarias para su intervención pedagógica en contextos organizativos y laborales. Así se pretende desarrollar en los estudiantes las competencias básicas para analizar, gestionar y evaluar los procesos educativos en los contextos laborales, y en concreto para realizar las funciones propias del profesional de la formación inicial y continua. Los objetivos de la asignatura son: -Identificar el contexto laboral actual y las tipologías de organizaciones que lo integran. -Analizar las políticas internacionales y nacionales sobre formación y trabajo -Diseñar procesos formativos para diversos contextos laborales. - Seleccionar la modalidad formativa más adecuada para situaciones laborales concretas. -Valorar el rol del profesional de la formación en los diversos contextos laborales.
Llengua: Català



Català
5 p, 81.9 KB

Anglès
4 p, 76.8 KB

Castellà
4 p, 77.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-15, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir