Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/160944
Sistemes d'Informació per a la Gestió de Relacions Comercials [102168]
Recuenco Osa, David
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Sistemas de Información para la Gestión de Relaciones Comerciales
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Empresa i Tecnologia [948]
Titulació: Empresa i Tecnologia [2501232]
Resum: Entendre la relació client-empresa, dintre del marc de la fidelització Apreciar les diferències en la viabilitat de les empreses segons la seva orientació cap al client Assimilar quines són les estratègies empresarials bàsiques centrades en el client Conèixer cóm la tecnologia pot servir d'eina per a aliniar les necessitats dels clients amb els interessos de l'empresa Entendre quins són els fluxos d'informació en la relació amb el client i quins són els factors crítics d'èxit.
Resum: Entender la relación cliente-empresa, dentro del marco de la fidelización Apreciar las diferencias en la viabilidad de las empresas según su orientación hacia el cliente Asimilar cuáles son las estrategias empresariales básicas centradas en el cliente Conocer cómo la tecnología puede servir de herramienta para alinear las necesidades de los clientes con los intereses de la empresa Entender cuáles son los flujos de información en la relación con el cliente y cuáles son los factores críticos de éxito.
Llengua: Català



Català
5 p, 75.1 KB

Castellà
4 p, 79.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-15, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir