Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/161476
Educació de nens i joves [101684]
Pagès Mimó, Adrià
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Child and Youth Education
Títol variant: Educación de niños y jóvenes
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Educació social [827]
Titulació: Educació social [2500260]
Resum: Aquesta assignatura, es una assignatura obligatòria de tercer curs que pretén formar en un dels àmbits professionals de més abast de l'Educació Social alhora que fonamentar-lo des del punt de vista metodològic: l'atenció socioeducativa en les etapes de la infantesa i l'adolescència. És també l'assignatura que fonamenta la menció de quart curs que porta el mateix nom. Els objectius formatius generals de l'assignatura són: 1. Contextualitzar els processos socioeducatius en dues etapes claus en el desenvolupament d'una persona: la infantesa i l'adolescència. 2. Identificar i valorar els diferents recursos formatius i educatius i d'atenció a la infància i a l'adolescència en base a un territori i els diversos agents que hi operen. 3. Identificar i iniciar el desenvolupament de les competències de l'educador/a social per treballar adequadament en aquestes etapes vitals de manera articulada amb altres agents educatius i socialitzadors.
Resum: This course is a compulsory subject in the third year that aims to train professionals in areas of most tour of Social Education at the same point that encourage it from a methodological standpoint: the rehabilitative care in the stages of childhood and adolescence. It is also the subject that underlies the mention of the fourth year of the same name. The general educational objectives of the course are: 1. To contextualize the socio-educational process in two stages in the development of a person: childhood and adolescence. 2. Identify and evaluate the different training and educational and child care resources and adolescence based on a territory and the various agents operating. 3. Identify and initiate the development of competences of social educators to work properly in these vital steps in coordination with other educational and socializing agents.
Resum: Esta asignatura, es una asignatura obligatoria de tercer curso que pretende formar en una de los ámbitos profesionales de más recorrido de la Educación Social al mismo punto que fomentarlo desde un punto vista metodológico: la atención socioeducativa en las etapas de la infancia y adolescencia. Es también la asignatura que fundamenta la mención del cuarto curso que lleva el mismo nombre. Los objetivos formativos generales de la asignatura son: 1. - Contextualizar los procesos socioeducativos en dos etapas en el desarrollo de una persona: la infancia y la adolescencia. 2. - Identificar y valorar los diferentes recursos formativos y educativos y de atención a la infancia y a la adolescencia en base a un territorio y los diversos agentes que operan. 3. - Identificar e iniciar el desarrollo de las competencias del educador social para trabajar adecuadamente en estas etapas vitales de manera articulada con otros agentes educativos y socializadores.
Llengua: Català



Català
4 p, 76.6 KB

Anglès
4 p, 75.7 KB

Castellà
4 p, 75.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-15, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir