El descubrimiento del entorno
Collet-Sabé, Jordi 
(Universitat de Vic)
Subirats, Joan 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
| Data: |
2008 |
| Resum: |
El artículo hace un breve repaso a algunos precedentes europeos de los planes de entorno y define sus tres ejes fundamentales: éxito escolar, éxito social y escuela inclusiva. La iniciativa conlleva una forma de interrogarse sobre qué educación y qué sociedad queremos y, al mismo tiempo, supone una vía para recuperar el sentido de la profesión docente en esta época de cambio. |
| Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
| Matèria: |
Família i escola ;
Comunitat i escola ;
Coeducació ;
Política educativa ;
Integració escolar ;
Educació intercultural |
| Publicat a: |
Cuadernos de pedagogía, Num. 375 (2008) , p. 54-56, ISSN 2386-6322 |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2016-09-15, darrera modificació el 2025-10-16