El descubrimiento del entorno
Collet-Sabé, Jordi (Universitat de Vic)
Subirats, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)

Data: 2008
Resum: El artículo hace un breve repaso a algunos precedentes europeos de los planes de entorno y define sus tres ejes fundamentales: éxito escolar, éxito social y escuela inclusiva. La iniciativa conlleva una forma de interrogarse sobre qué educación y qué sociedad queremos y, al mismo tiempo, supone una vía para recuperar el sentido de la profesión docente en esta época de cambio.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Família i escola ; Comunitat i escola ; Coeducació ; Política educativa ; Integració escolar ; Educació intercultural
Publicat a: Cuadernos de pedagogía, Num. 375 (2008) , p. 54-56, ISSN 2386-6322



3 p, 111.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2016-09-15, darrera modificació el 2025-10-16



   Favorit i Compartir