Qüestionari d'avaluació de la gestió del temps periescolar en estudiants d'educació secundària (QAvGTPEES)
Barberá Cebolla, Juan Pedro
Fuentes Agustí, Marta

Fecha: 2015
Resumen: El Qüestionari d'Avaluació de la Gestió del Temps Periescolar en Estudiants d'Educació Secundària (QAvGTPEES) ha estat validat per experts (acadèmics i professionals de l'àmbit) i per dos estudis pilots. En el primer estudi, han participat 91 estudiants d'ESO d'un sol centre educatiu de la Comunitat Valenciana i, en el segon, 730 estudiants de cinc centres educatius de la mateixa comunitat distribuïts entre els quatre cursos de l'etapa educativa (la totalitat de matriculats al curs 2014-15). QAvGTPEES permet descriure com es gestiona el temps periescolar d'aprenentatge l'alumnat i fer prediccions sobre quins serien els resultats acadèmics a obtenir per l'alumnat en funció de les estratègies en gestió del temps més comunes que sol emprar quan s'enfronta a les tasques acadèmiques fora l'escola. Aquesta informació és considera vital per poder implementar programes d'intervenció educativa que ajuden a millorar les estratègies de gestió del temps periescolar manifestades per l'alumnat i evitar així el fracàs escolar o optimitzar els resultats acadèmics.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Informe
Materia: Gestió del temps ; Periescolar ; Estratègies d'aprenentatge ; Rendiment acadèmic ; Educació secundària obligatòria ; ESO ; GTP ; Qüestionari ; Avaluació



13 p, 763.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Estudios

 Registro creado el 2016-09-22, última modificación el 2022-05-01



   Favorit i Compartir