De Craft Barcelona a Metáfora : un plan de reposicionamiento
Ruiz Velasco, Lídia
Júdez Fuentes, Samanta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: De Craft Barcelona a Metáfora : un pla de reposicionament
Additional title: From Craft Barcelona to Metáfora : a reposition plan
Date: 2016
Description: 143 pag.
Abstract: Craft Barcelona és un bar especialitzat en cervesa artesana, pinxos i música en directe ubicat en el cor de Barcelona. És un negocio amb evident potencial, treballa dins del sector de la cervesa artesanal i destaca per la seva oferta d'experiències al client, però els beneficis no corresponen amb les expectatives. Aquest projecte presenta un renovat pla de màrqueting basat en reposicionar la marca del bar, donant especial atenció al concepte, el valor diferencial i la promoció per aconseguir ressaltar tot el potencial de l'actual establiment, guanyar notorietat i augmentar els propers beneficis.
Abstract: Craft Barcelona es un bar especializado en cerveza artesana, pinchos y música en directo ubicado en el corazón de Barcelona. Es un negocio con evidente potencial, trabaja dentro del sector de la cerveza artesanal y destaca por su oferta experiencial al cliente, sin embargo los beneficios no corresponden con las expectativas. Este proyecto presenta un renovado plan de marketing basado en reposicionar la marca del bar, dando especial atención al concepto, el valor diferencial y la promoción para conseguir resaltar todo el potencial del actual establecimiento, ganar notoriedad y aumentar beneficios.
Abstract: Craft Barcelona is bar specialized in craft beer, food and live music located in the heart of Barcelona. It's a business with potential, it operates inside the craft beer market and it stands out because of its experiential offer for the client, however the earnings aren't suitable to the expectations. This project presents a new marketing plan based on repositioning the bar's brand, giving special attention to the concept, the differential value and the promotion in order to achieve strengthen all the potential from the actual establishment, gaining notoriety and increasing profits.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Subject: Màrqueting ; Restauració (Gastronomia) ; Beneficis



143 p, 4.0 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2016-09-27, last modified 2022-05-01



   Favorit i Compartir