An interview with Paul Seedhouse on Video Enhanced Observation (VEO) : A New Tool for Teacher Training, Professional Development and Classroom Research
Batlle Rodríguez, Jaume (Universitat de Barcelona)
Fecha: |
2016 |
Resumen: |
The author interviewed Dr. Paul Seedhouse (Newcastle University, United Kingdom) about Video Enhanced Observation (VEO) in teacher training, profesional development, and classroom research. |
Resumen: |
L'autor va entrevistar a Dr. Paul Seedhouse (Newcastle University, Regne Unit), sobre l'Observació Millorada per Vídeo (OMV) en la formació inicial del professorat, en la formació continuada i en la recerca a l'aula. |
Resumen: |
L'auteur a interviewé le Dr Paul Seedhouse (Université de Newcastle, Royaume-Uni) sur l'observation renforcée par la vidéo (ORV) dans la formation initiale et à la formation continue des enseignants et sur la recherche dans la salle de classe. |
Resumen: |
El autor entrevistó a Dr. Paul Seedhouse (Newcastle University, Reino Unido), sobre la Observación Mejorada por Vídeo (OMV) en la formación inicial del profesorado, en la formación continuada y en la investigación en el aula. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Anglès |
Documento: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: |
Video enhanced observation ;
Teacher training ;
Profesional development ;
Classroom research ;
Observació millorada per vídeo (OMV) ;
Formació inicial del professorat ;
Formació continuada ;
Recerca a l'aula ;
L'observation renforcée par la vidéo (ORV) ;
Formation initiale des enseignants ;
Formation continue des enseignants ;
La recherche dans la salle de classe ;
Observación mejorada por vídeo (OMV) ;
Formación inicial del profesorado ;
Formación continuada ;
Investigación en el aula |
Publicado en: |
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 9 Núm. 3 (august-september 2016) , p. 90-97 (Interviews) , ISSN 2013-6196 |
Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v9-n3-battle
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/314636
DOI: 10.5565/rev/jtl3.687
El registro aparece en las colecciones:
Artículos >
Artículos publicados >
Bellaterra journal of teaching and learning language and literatureArtículos >
Artículos de investigación
Registro creado el 2016-11-14, última modificación el 2021-12-11