Publicación: |
Universitat Autònoma de Barcelona 2017 |
Resumen: |
El conjunt de signes que identifiquen la UAB i que componen la marca són: el símbol, l'acrònim, el logotip i els colors corporatius. Els tres primers s'utilitzen gairebé en la totalitat dels suports com un conjunt identificador de la UAB. Per adaptar el conjunt a les diverses proporcions dels diferents suports de comunicació, s'han previst diverses solucions d'aplicació de la marca. Totes aquestes possibilitats alternatives normalitzades fan que la marca tingui una major versatilitat i proporcionen a l'usuari una gran flexibilitat en el moment de la seva correcta aplicació. |
Nota: |
Aquest manual ha estat dissenyat per l'estudi Mètode Design |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Català |
Documento: |
Documents institucionals |
Materia: |
Logotip ;
Identitat visual ;
Tipografia corporativa ;
Imatge corporativa. Universitat Autònoma de Barcelona ;
Llibre d'estil. Universitat Autònoma de Barcelona ;
Universitat Autònoma de Barcelona |