Comunicació de les empreses de moda a través d'Instagram
Giménez Allepuz, Mireia
Niqui Espinosa, Jacint, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Comunicación de las empresas de moda a través de Instagram
Título variante: Communication of fashion companies through Instagram
Fecha: 2017
Descripción: 108 pag.
Resumen: Amb l'era d'Internet i l'entrada de les Xarxes Socials el món de la moda ha canviat. Les empreses de moda han modificat les seves estratègies de comunicació i han utilitzat la plataforma Instagram com una nova eina. Conseqüentment, han aparegut Instagramers, Blogueres i Influencers que per a moltes marques s'han convertit en un recurs essencial.
Resumen: Con la era de Internet y la entrada de las Redes Sociales el mundo de la moda ha cambiado. Las empresas de moda han modificado sus estrategias de comunicación y han utilizado la plataforma Instagram como una nueva herramienta. Consecuentemente, han aparecido Instagramers, Blogueras y Influencers que para muchas marcas se han convertido en un recurso esencial.
Resumen: With the Internet era and the entry of Social Networks the world of fashion has changed. Fashion companies have modified their communication strategies and have used the Instagram platform as a new tool. Consequently, Instagramers, bloggers and Influencers have appeared which for many brands have become an essential resource.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Grau en Periodisme [971]
Documento: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Materia: Xarxes socials en línia ; Instagram (Firma) ; Mitjans socials ; Màrqueting ; Productes de marca ; Internet ; Màrqueting personal ; Mitjans de comunicació de massa ; Influència ; Moda ; Comunicació en màrqueting



108 p, 2.9 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2017-09-05, última modificación el 2022-05-01



   Favorit i Compartir