Anàlisi del personal branding i de la seva relació amb les xarxes socials : estudi de diferents casos reals en els àmbits de la gastronomia, l'arquitectura i els influencers en les xarxes socials
Coll Solà, Clàudia
Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Análisis del personal branding y de su relación con las redes sociales : estudio de diferentes casos reales en los ámbitos de la gastronomía, arquitectura y los influencers en las redes sociales
Additional title: Analysis of personal branding and its relation with social networks : study of different real cases in the areas of gastronomy, architecture and influencers in social networks
Date: 2017
Description: 156 pag.
Abstract: Vivim en una societat on els béns materials han deixat de ser els únics productes comercialitzables. És per aquesta raó que en el present estudi es tractarà el concepte i el procés de creació de les marques personals, així com la vinculació que existeix entre aquestes marques i les xarxes socials. Per l'anàlisi s'han escollit casos reals que pertanyen a tres àmbits totalment diferents (Influencers en les xarxes socials, Gastronomia i Arquitectura), per tal d'analitzar quin tipus de divergències existeixen entre aquests àmbits i la seva gestió en les xarxes socials.
Abstract: Vivimos en una sociedad donde los bienes materiales han dejado de ser los únicos productos comercializables. Es por esta razón que en el presente estudio se tratará el concepto y el proceso de creación de las marcas personales, y la vinculación que existe entre estas marcas y las redes sociales. Para realizar el análisis se han escogido casos reales que pertenecen a tres ámbitos totalmente distintos (Influencers en las redes sociales, Gastronomía y Arquitectura), para poder analizar qué tipo de divergencias existen entre estos ámbitos y su gestión en las redes sociales.
Abstract: We live in a society where material goods have stopped being the only marketable products. For this reason the present study will treat the concept and the process of creation of personal brands, and the entail that exists between these brands and social networks. To carry out the analysis, there have been chosen real cases that belong to three different areas (Influencers in social networks, Gastronomy and Architecture), to be able to analyze what type of differences exist among these areas and his management in social networks.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Subject: Marques comercials ; Gastronomia ; Arquitectura ; Xarxes socials ; Comunicació ; Marca personal ; Influencers



156 p, 2.7 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2017-09-14, last modified 2022-12-16



   Favorit i Compartir