SCORE FASTER : Aplicación multijugador en línea para fomentar la destreza y competitividad de los jugadores
Barquilla Gómez, Christian
Benítez Fernández, Yolanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: SCORE FASTER : Online multiplayer application to encourage players' skill and competitiveness
Títol variant: SCORE FASTER : Aplicació multijugador en línia per fomentar la destresa i competitivitat dels jugadors
Data: 2017-06-28
Resum: Este proyecto presenta como principal objetivo desarrollar una aplicación multijugador en línea que fomente la habilidad de los jugadores desde un modo competitivo. En ella, los jugadores de una misma partida compiten simultáneamente por obtener la mayor puntuación encestando una pelota en una canasta en un período de tiempo finito. Score Faster surge por motivación personal y con la finalidad de adentrarse en el desarrollo de un videojuego en Android con una arquitectura cliente - servidor, un gran desafío para todo programador. No obstante, gracias a la librería libGDX se consigue dar un soporte multiplataforma y mediante su módulo Box2d, se gestionan todas las físicas que actúan dentro del videojuego. Score Faster afronta otro gran reto con éxito como es el de ofrecer compatibilidad en múltiples dispositivos con resoluciones diferentes entre ellos aplicando la técnica de generación de texturas en función de la densidad de pantalla del dispositivo. A todas estas características se le añade un sistema de personalización que permite seleccionar entre trece apariencias diferentes de pelota, utilizar un alias en cada partida o elegir el peso de la pelota, convirtiendo así a Score Faster en un videojuego más completo.
Resum: The main objective of this project is to develop an online multiplayer application which encourages player's skill in a competitive way. In it, the players of the same match competes simultaneously for the highest score by throwing a ball inside of a basketball basket in a finite period of time. Score Faster arises from personal motivation and with the purpose of introduce me into Android game development with a client - server architecture, a great challenge for any programmer. However, the libGDX library provides cross-platform support and his Box2d module manages all of physics that acts inside the video game. Score Faster faces another great challenge successfully such as to offer compatibility in multiple devices with different resolutions beetween them applying the strategy of textures generation according to the screen density of the device. A mechanism of customization is added with the others game features that allows to select beetween thirteen ball appearances, to use an alias in each Match or choose the weight of the ball, converting Score Faster in a more complete game.
Resum: Aquest projecte presenta com a principal objectiu desenvolupar una aplicació multijugador en línia que fomenti l'habilitat dels jugadors des d'una manera competitiva. En ella, els jugadors d'una mateixa partida competeixen simultàniament per obtenir la millor puntuació encistellant una pilota en una cistella en un període de temps finit. Score Faster sorgeix per motivació personal i amb la finalitat d'endinsar-se en el desenvolupament d'un videojoc en Android amb una arquitectura client - servidor, un gran repte per a qualsevol programador. No obstant això, gràcies a la llibreria libGDX s'aconsegueix donar un suport multiplataforma i mitjançant el seu mòdul Box2d, es gestionen totes les físiques que actuen dins del videojoc. Score Faster afronta un altre gran repte amb èxit com és el d'oferir compatibilitat en múltiples dispositius amb resolucions diferents entre ells aplicant la tècnica de generació de textures en funció de la densitat de pantalla del dispositiu. A totes aquestes característiques se li afegeix un sistema de personalització que permet seleccionar entre tretze tipus diferents de pilota, utilitzar un àlies en cada partida o triar el pes de la pilota, convertint així a Score Faster en un videojoc més complet.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Àrea temàtica: Menció Enginyeria del Software
Matèria: Videojoc ; Multijugador ; Suport multiplataforma ; Personalització del jugador ; Bàsquet ; Libgdx ; KryoNet ; Arquitectura client-servidor ; Box2D ; OpenGL ; Videojuego ; Soporte multiplataforma ; Personalización del jugador ; Baloncesto ; Arquitectura cliente-servidor ; Video game ; Multiplayer ; Cross-platform support ; Player customization ; Basketball ; Client-server architecture ; OpenGl



14 p, 1.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2017-10-16, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir