IE2KinectSupport : llibreria d'abstracció del SDK de Kinect per al motor InvasionEngine 2
Castell Vilches, A.
Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: IE2KinectSupport : Kinect's SDK abstraction library for the InvasionEngine 2
Títol variant: IE2KinectSupport : libreria de abstracción del SDK de Kinect para el motor InvasionEngine 2
Data: 2017-06-27
Resum: El mon dels videojocs está en constant canvi i una de les coses que més està canviant és el seu desenvolupament. Empreses que abans necesitaven equips de moltes persones amb vàries disciplines per poder desenvolupar un joc, a dia d'avui es veuen superades per produccions realitzades per nombres reduïts de persones, en ocasions persones que han portat tot el desenvolupament per compte pròpia. Això és en gran mesura propiciat per el desenvolupament de motors de joc cada cop més potents. Alguns exemples son Unity [1], Unreal Engine [2] o Source Engine [3]. En aquest article presentarem un dels mòduls de InvasionEngine 2, un motor de joc propi desenvolupat per Abel Cano Quintana, estudiant de l'Universitat Autònoma de Barcelona. El modul que presentem és el IE2KinectSupport (per les seves inicials Invasion Engine 2 Kinect Support) una llibreria que permet el ús de dispositius Kinect v1 en el desenvolupament de aplicacions amb el InvasionEngine 2.
Resum: The gaming world is in constant change and one of the things that is changing most is the development, years before companiesneed many people with various disciplines to develop a game, today these developments are surpassed by productions made by small numbers of people, sometimes appear people who have taken all the development for their own. This is caused by the development of game engines increasingly powerful. Examples include Unity [1] Unreal Engine [2] or Source Engine [3]. In this article we present InvasionEngine2 module, a game engine developed by Abel Cano Quintana, a student of the Autonomous University of Barcelona. The module presented is IE2KinectSupport (by its initials Invasion Engine Support Kinect 2) a library that allows the use of Kinect devices v1 in developing applications with InvasionEngine 2.
Resum: El mundo de los videojuegos está en constante cambio y una de las cosas que más se ve afectada es su desarrollo. Empresas que anteriormente necesitaban de equipos de muchas personas con varias disciplinas para desarrollar un juego, a día de hoy se ven superadas por producciones realizadas por grupos reducidos de personas, en ocasiones incluso hay personas que llevan todo el desarrollo por cuenta propia. Esto es mayormente debido al desarrollo de motores de videojuego cada vez más potentes. Algunos de los ejemplos pueden ser Unity, Unreal Engine o Source Engine. En este articulo presentamos uno de los módulos de InvasionEngine 2, un motor de juego propio desarrollado por Abel Cano Quintana, estudiante de la Universidad Autónoma de Barcelona. El módulo que presentaremos es el IE2KinectSupport (por sus iniciales Invasion Engine 2 Kinect Support) un libreria que permite el uso de dispositivos Kinect v1 en el desarrollo de aplicaciones mediante el motor InvasionEngine 2.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Àrea temàtica: Menció Computació
Matèria: Kinect ; Kinect V1 ; Natural User Interface ; Depth Sensor ; RGBCamera ; AudioRecognition ; SkeletonTracking ; Bone-Track ; Game Engine ; InvasionEngine ; InvasionEngine 2 ; IE2



10 p, 1.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2017-10-16, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir