La Dansa Moviment Teràpia en el sistema educatiu
Ribas Recasens, Marta
Pérez Testor, Susana
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2018
Descripció: 117 p.
Resum: Ja no és objecte de controvèrsia entre els professionals de l'educació, l'eficàcia i la necessitat de la teràpia dins del context escolar. Són molts els beneficis descrits per les art teràpies en aquest entorn i poques les investigacions realitzades. El propòsit d'aquest treball, és avaluar una intervenció de Dansa Moviment Teràpia d'una nena adoptada de 11 anys en un entorn escolar. Per això, es descriu i avalua el perfil de moviment de Laban i el diagrama 1 del "Kestenberg Movement Profile" (KMP) d'una intervenció de DMT. Els resultats mostren que la menor ha incrementat el registre del repertori de moviment.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Dansa Moviment Teràpia [10493]
Pla d'estudis: Màster en Dansa Moviment Teràpia [1614]
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Dansateràpia ; Motricitat en els infants ; Psicologia pedagògica



124 p, 1.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Psicologia. TFM

 Registre creat el 2018-07-02, darrera modificació el 2022-07-09



   Favorit i Compartir