La Dansa Moviment Teràpia en el sistema educatiu
Ribas Recasens, Marta
Pérez Testor, Susana
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Fecha: 2018
Descripción: 117 p.
Resumen: Ja no és objecte de controvèrsia entre els professionals de l'educació, l'eficàcia i la necessitat de la teràpia dins del context escolar. Són molts els beneficis descrits per les art teràpies en aquest entorn i poques les investigacions realitzades. El propòsit d'aquest treball, és avaluar una intervenció de Dansa Moviment Teràpia d'una nena adoptada de 11 anys en un entorn escolar. Per això, es descriu i avalua el perfil de moviment de Laban i el diagrama 1 del "Kestenberg Movement Profile" (KMP) d'una intervenció de DMT. Els resultats mostren que la menor ha incrementat el registre del repertori de moviment.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Dansa Moviment Teràpia [10493]
Plan de estudios: Màster en Dansa Moviment Teràpia [1614]
Documento: Treball de fi de postgrau
Materia: Dansateràpia ; Motricitat en els infants ; Psicologia pedagògica



124 p, 1.0 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > Psicología. TFM

 Registro creado el 2018-07-02, última modificación el 2022-07-09



   Favorit i Compartir