dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Date: |
2018 |
Description: |
128 pag. |
Abstract: |
El desenvolupament econòmic, social i cultural de qualsevol país està cada vegada més lligat al seu potencial per atreure empreses, inversions, talent, institucions internacionals, visitants, grans esdeveniments, etc. , de manera que, en l'actualitat, resulta essencial establir un sistema de mesurament i anàlisi del seu posicionament i del seu valor de marca, que ajudi els gestors públics i privats en la presa de decisions estratègiques. El principal objectiu d'aquesta investigació és avaluar, a partir d'una reformulació del model NBEQ (Dinnie, 2008) i el disseny d'una enquesta ad hoc, la imatge que de Suècia posseeixen els joves catalans. |
Abstract: |
El desarrollo económico, social y cultural de cualquier país está cada vez más ligado a su potencial para atraer empresas, inversiones, talento, instituciones internacionales, visitantes, grandes eventos, etc. , por lo que, en la actualidad, resulta esencial establecer un sistema de medición y análisis de su posicionamiento y de su valor de marca, que ayude a los gestores públicos y privados en la toma de decisiones estratégicas. El principal objetivo de esta investigación es evaluar, a partir de una reformulación del modelo NBEQ (Dinnie, 2008) y el diseño de una encuesta ad hoc, la imagen que de Suecia poseen los jóvenes catalanes. |
Abstract: |
The economic, social and cultural development of any country is increasingly linked to its potential to attract companies, investments, talent, international institutions, visitors, major events, etc. , so that, nowadays, it is essential to establish a system of measurement and analysis of its positioning and brand value, which helps public and private managers making strategic decisions. The main objective of this research is to evaluate, from a reformulation of the NBEQ's model (Dinnie, 2008) and the design of an specific survey, the image that young Catalan individuals have of Sweden. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: |
Castellà |
Studies: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Study plan: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text |
Subject: |
Màrqueting territorial ;
Suècia ;
Opinió pública ;
Catalunya ;
Joves |