dir.
dir.
Data: |
2018 |
Descripció: |
28 p. |
Resum: |
El dret a l'educació, element bàsic i indispensable de l'Estat de Benestar, cal entendre'l des d'una visió ampliada que permeti estudiar, d'una banda, si aquest dret està realment garantit dins del marc escolar i, de l'altra, la presència d'elements que van més enllà de l'escolarització i els quals influeixen en les oportunitats educatives del conjunt de l'alumnat. Aquest treball compara dos districtes totalment oposats que conviuen dins de la mateixa ciutat de Barcelona i analitza els condicionants socioeconòmics, culturals i d'entorn, els quals generen desigualtat en les oportunitats educatives dels infants i joves. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Política Social, Treball i Benestar [4313228] |
Col·lecció: |
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia. Treballs de màster i postgrau. Màster en Política Social, Treball i Benestar |
Document: |
Treball de fi de postgrau |
Matèria: |
Dret ampliat a l'educació ;
Oportunitats educatives ;
Desigualtats ;
Dret a l'educació ;
Sarrià-Sant Gervasi (Barcelona, Catalunya : Districte) ;
Dret a l'educació barcelona ;
Ciutat Vella (Barcelona, Catalunya : Barri) ;
Igualtat d'oportunitats educatives |