Google Scholar: citas
A Critical Thinking Approach to Philosophy & History within a CLIL Context
Tompkins, Paul (Escola Mare de Déu del Carme School)

Fecha: 2019
Resumen: Paul Tompkins and Jordi Nomen discuss how to teach philosophy to children and adolescents, and examine the role that language and dialogue play in the development of critical thinking.
Resumen: Paul Tompkins i Jordi Nomem conversen sobre com ensenyar filosofia a nens i adolescents, i sobre el paper que juguen la llengua i el diàleg en el desenvolupament del pensament crític.
Resumen: Paul Tompkins y Jordi Nomem conversan sobre cómo enseñar filosofía a niños y adolescentes, y sobre el papel que juegan la lengua y el diaólogo en el desarrollo del pensamiento crítico.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Anglès
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: School philosophy ; Socratic philosophy ; Dialogue ; Creative thinking ; Filosofia escolar ; Filosofia socràtica ; Diàleg ; Pensament crític ; Filosofía escolar ; Filosofía socrática ; Diálogo ; Pensamiento crítico
Publicado en: CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 2 Núm. 1 (2019) , p. 55-57 (The A-B-C of Content Learning in CLIL Settings) , ISSN 2604-5613

Adreça original: https://revistes.uab.cat/clil/article/view/v2-n1-tompkins
DOI: 10.5565/rev/clil.23


3 p, 409.4 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2019-03-12, última modificación el 2021-08-07



   Favorit i Compartir