A Critical Thinking Approach to Philosophy & History within a CLIL Context
Tompkins, Paul (Escola Mare de Déu del Carme School)
Fecha: |
2019 |
Resumen: |
Paul Tompkins and Jordi Nomen discuss how to teach philosophy to children and adolescents, and examine the role that language and dialogue play in the development of critical thinking. |
Resumen: |
Paul Tompkins i Jordi Nomem conversen sobre com ensenyar filosofia a nens i adolescents, i sobre el paper que juguen la llengua i el diàleg en el desenvolupament del pensament crític. |
Resumen: |
Paul Tompkins y Jordi Nomem conversan sobre cómo enseñar filosofía a niños y adolescentes, y sobre el papel que juegan la lengua y el diaólogo en el desarrollo del pensamiento crítico. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Anglès |
Documento: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: |
School philosophy ;
Socratic philosophy ;
Dialogue ;
Creative thinking ;
Filosofia escolar ;
Filosofia socràtica ;
Diàleg ;
Pensament crític ;
Filosofía escolar ;
Filosofía socrática ;
Diálogo ;
Pensamiento crítico |
Publicado en: |
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 2 Núm. 1 (2019) , p. 55-57 (The A-B-C of Content Learning in CLIL Settings) , ISSN 2604-5613 |
Adreça original: https://revistes.uab.cat/clil/article/view/v2-n1-tompkins
DOI: 10.5565/rev/clil.23
El registro aparece en las colecciones:
Artículos >
Artículos publicados >
CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural EducationArtículos >
Artículos de investigación
Registro creado el 2019-03-12, última modificación el 2021-08-07