Home > Articles > Published articles > Apropant la perspectiva STEAM a docents de tecnologia en formació |
Additional title: | Approaching the STEAM perspective to pre-service technology teachers |
Date: | 2018 |
Abstract: | La presència del terme STEM a la investigació educativa i als documents internacionals sobre educació científica és un fet contrastat. Aquesta realitat és coneguda pels docents de secundària en formació? Es mostra una intervenció didàctica realitzada amb futurs do-cents de tecnologia que evidència el seu desconeixement a priori sobre aquesta perspec-tiva i serveix per a dotar-los d'estratègies que els ajuden a dissenyar propostes didàcti-ques STEAM pròpies. |
Abstract: | The concept of STEM in educational research and international references on scientific education is a fact. Is this reality known by future secondary school teachers? We show a didactic intervention with initial training technology teachers that demonstrates their prior lack of knowledge about this perspective and provides them with strategies to design their own STEAM didactic proposals. |
Rights: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: | Català |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Subject: | Educació científica ; Formació professorat ; Secundària ; STEM ; Teacher training ; Science education ; Secondary school |
Published in: | Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 36 (2018) , p. 30-35 (El Racó STEAM) , ISSN 1699-6712 |
6 p, 453.1 KB |