Google Scholar: citations
Apropant la perspectiva STEAM a docents de tecnologia en formació
Ortega Torres, Enric (Florida Universitària. Departament de Didàctica de les Ciències)

Additional title: Approaching the STEAM perspective to pre-service technology teachers
Date: 2018
Abstract: La presència del terme STEM a la investigació educativa i als documents internacionals sobre educació científica és un fet contrastat. Aquesta realitat és coneguda pels docents de secundària en formació? Es mostra una intervenció didàctica realitzada amb futurs do-cents de tecnologia que evidència el seu desconeixement a priori sobre aquesta perspec-tiva i serveix per a dotar-los d'estratègies que els ajuden a dissenyar propostes didàcti-ques STEAM pròpies.
Abstract: The concept of STEM in educational research and international references on scientific education is a fact. Is this reality known by future secondary school teachers? We show a didactic intervention with initial training technology teachers that demonstrates their prior lack of knowledge about this perspective and provides them with strategies to design their own STEAM didactic proposals.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Educació científica ; Formació professorat ; Secundària ; STEM ; Teacher training ; Science education ; Secondary school
Published in: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 36 (2018) , p. 30-35 (El Racó STEAM) , ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n36-ortega
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/352253
DOI: 10.5565/rev/ciencies.398


6 p, 453.1 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Ciències
Articles > Research articles

 Record created 2019-03-19, last modified 2021-12-11



   Favorit i Compartir