Factors explicatius dels preus fixats per les companyies aèries : una aproximació empírica per rutes nacionals, franceses i italianes
Lon Kan, Ornella Ximena Solange
Asensio Ruiz de Alda, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Date: 2019
Description: 48 pag.
Abstract: L'objectiu d'aquest estudi és analitzar com determinats factors influeixen en el preu que fixen les companyies aèries. Es partirà d'una base teòrica sobre les estructures de mercat que permetrà apropar-nos sobre quina és la possible estructura que poden adoptar les companyies aèries. Seguidament, en relació amb el monopoli - com a estructura de mercat - es plantejarà si la teoria dels mercats atacables es pot aplicar al mercat aeri. Tenint en compte aquest punt de partida, es realitzarà una aproximació empírica que permetrà concloure si les variables seleccionades poden influenciar sobre el preu que les companyies aèries fixen per una determinada ruta.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [2501572]
Study plan: Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
Document: Treball final de grau ; Text
Subject: Companyia aèria ; Sector aeri ; Preu ; Competència ; Monopoli ; Mercat atacable



TFG
48 p, 2.3 MB

Pòster
1 p, 1.1 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Economics and Business Studies

 Record created 2019-07-11, last modified 2023-10-21



   Favorit i Compartir