Automatic classification of actions in a RTS videogame
El Hajouji el Hayadi, Mohamed Yassin
Hernandez-Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Additional title: Classificació automàtica d'accions en un videojoc RTS
Additional title: Clasificación automática de acciones en un videojuego RTS
Date: 2019-07-01
Abstract: Video games are an entertaining pastime but they can also provide us with good learning opportunities, as players must perform clever actions in order to surpass them. In this paper a conversion from qualitative data, obtained by an eye-tracker, to quantitative data is done in order to classify the actions performed by the players in a commercial RTS videogame. The objective is to be able to automatically classify the different types of actions by their educative potential.
Abstract: Els videojocs són una manera entretinguda de passar el temps però també poden oferir-nos bones oportunitats d'aprenentatge on els jugadors hauran d'utilitzar accions planificades per poder guanyar. En aquest treball es farà una conversió de dades qualitatives, obtingudes per un eye-tracker, a dades quantitatives per poder classificar les accions que fan els jugadors en un videojoc RTS comercial. L'objectiu es classificar automàticament els diferents tipus d'accions segons el seu potencial educatiu.
Abstract: Los videojuegos son una manera entretenida de pasar el tiempo pero también pueden ofrecernos con buenas oportunidades de aprendizaje donde los jugadores deberán de utilizar acciones planificadas para poder ganar. En este trabajo se hará una conversión de datos cualitativos, obtenidos por un eye-tracker, a datos cuantitativos para poder clasificar las acciones que hacen los jugadores en un videojuego RTS comercial. El objetivo es clasificar automáticamente los diferentes tipos de acciones según su potencial educativo.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Anglès
Studies: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Study plan: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Subject area: Menció Computació
Subject: Videogame ; Automatic classification ; Actions ; Learning opportunities ; Educative potential ; Videojoc ; RTS ; Vector tower defense ii ; Classificació automàtica ; Accions ; Oportunitats d'aprenentatge ; Potencial educatiu ; Naive Bayes ; SVM ; Eye-tracker ; Videojuego ; Clasificación automática ; Acciones ; Oportunidades de aprendizaje ; Potencial educativo



10 p, 532.9 KB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > School of Engineering. TFG

 Record created 2019-08-27, last modified 2023-07-22



   Favorit i Compartir