Vender a través del miedo : creación de una empresa dedicada a las experiencias de terror para marcas y consumidores
Coronil Ruiz, Laura
Zhang, Irene
Martínez Moreno, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Vendre a través de la por : creació d'una empresa dedicada a les experiències de terror per a marques i consumidors
Título variante: Sell through fear : creation of a company dedicated to terror experiences for brands and consumers
Fecha: 2019
Descripción: 138 pag.
Resumen: Les persones busquen emocions diferents per sortir de la rutina. La por és una d'elles. És per això que, després de veure l'èxit en aquest sector que està en ple creixement, hem creat una empresa que realitza experiències de terror per a consumidors i marques.
Resumen: Las personas buscamos emociones diferentes para salir de la rutina. El miedo es una de ellas. Es por eso que, tras ver el éxito en este sector que está en pleno crecimiento, hemos creado una empresa que realiza experiencias de terror para.
Resumen: consumidores y marcas.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Materia: Por ; Marques comercials ; Empreses Creació ; Escape room



138 p, 60.5 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2019-10-04, última modificación el 2022-05-01



   Favorit i Compartir