Creación de una marca de papelería ambientada en el Mundo y su cultura para jóvenes aventureros
Reyes García, Ana María
Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Creació d'una marca de papereria ambientada en el Món i la seva cultura per a joves aventurers
Additional title: Creation of a stationery brand set in the World and its culture for adventurous young people
Date: 2019
Description: 253 pag.
Abstract: Aquest projecte consisteix en la creació d'una marca de papereria única i original, ambientada en el món i la seva cultura, per a joves que estimen viatjar i l'aventura. Per al desenvolupament del projecte analitzarem el context actual de la papereria i el viatge, estudiarem la competència, definirem el target, construirem el producte juntament amb la seva imatge i identitat corporativa i, finalment, es planificarà una estratègia de comunicació completa i en detall. Un cop realitzat el projecte, establirem les conclusions que determinaran la seva viabilitat.
Abstract: Este proyecto consiste en la creación de una marca de papelería única y original, ambientada en el mundo y su cultura, para jóvenes que aman viajar y la aventura. Para el desarrollo del proyecto analizaremos el contexto actual de la papelería y el viaje, estudiaremos la competencia, definiremos el target, construiremos el producto junto con su imagen e identidad corporativa y, finalmente, se planificará una estrategia de comunicación completa y en detalle. Una vez realizado el proyecto, estableceremos las conclusiones que determinaran su viabilidad.
Abstract: This project consists in the creation of a unique and original stationery brand, set in the world and its culture, for young people who love to travel and adventure. For the development of the project we will analyze the current context of the stationery and the journey. Also, we will study the competition and define the target. As well we will build the product together with its image and corporate identity. Finally, we will plan a complete communication strategy and in details. Once the project is completed, we will establish the conclusions that will determine its viability.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Subject: Marques comercials ; Imatge corporativa ; Publicitat ; Màrqueting ; Viatges



253 p, 34.8 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2019-10-09, last modified 2022-05-01



   Favorit i Compartir