Home > Articles > Published articles > Evolución de las representaciones mentales sobre colisiones |
Date: | 1997 |
Abstract: | The article concerns the results of a qualitative research with secondary school students on the evolution of their ideas about collisions in mechanics. We focus our attention on the mechanism of partial attainment of new ideas and the relationship between the resistance to change and the experimental situations. Some implications for teaching are also discussed. |
Rights: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: | Castellà |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Subject: | Entrevistes individuals ; Mecànica ; Representacions fenomenològiques ; Resistències inicials ; El xoc com a interacció ; Representacions formals ; Energia cinètica ; Quantitat de moviment ; Caràcter vectorial de la velocitat ; Balanç escalar i vectorial |
Published in: | Enseñanza de las ciencias, V. 15 n. 1 (1997) p. 91-102, ISSN 2174-6486 |
10 p, 555.1 KB |