Scopus: 1 citas, Google Scholar: citas
Teaching Spanish in the United States in the digital age : strategies and approaches on teaching Spanish in online and hybrid classes
She Honeycutt, Liane (Stanly Community College)
Sears, Eli (Portland State University.)

Título variante: Ensenyar espanyol als Estats Units en l'era digital : estratègies i enfocaments per ensenyar espanyol en línia i en classes híbrides
Título variante: Enseñar español en los Estados Unidos en la era digital : estrategias y enfoques para ense-ñar español en línea y en clases híbridas
Título variante: Enseigner l'espagnol aux États-Unis à l'ère digital : stratégies et approches pour enseigner l'espagnol en ligne et dans des classes hybrides
Fecha: 2020
Resumen: Virtual technologies are omnipresent in everyday life and are becoming essential to either online, or hybrid classes. In higher education institutions in the United States, virtual platforms are in-creasingly used for teaching Spanish as a foreign language to students from varying back-grounds. As such, this article proposes an approach to teaching grammar in virtual spaces, that takes into account the communicative goals established in a given syllabus. The methods and strategies we propose offer an attractive language course that allows students to remotely learn and practice a language. As Spanish professors who teach beginning to intermediate level stu-dents, we will share our strategies for teaching grammar using concrete examples from our clas-ses. We will also present data that show some measures of efficiency to teach Spanish grammar in a virtual setting.
Resumen: Les tecnologies virtuals són omnipresents a la vida quotidiana i han esdevingut imprescindibles, tant a les classes online com presencials. A les institucions universitàries dels Estats Units, les plataformes virtuals s'utilitzen cada vegada més amb alumnes de diferents perfils que estudien espanyol com a llengua estrangera. En aquest context, proposem una aproximació a l'ensenyament de la gramàtica -en espais virtuals- que té en compte els objectius comunicatius establerts en el pla d'estudis. Els mètodes i les estratègies que plantegem ofereixen un curs de llengua atractiu que permet als estudiants aprendre i practicar un idioma a distància. Com a pro-fessors d'espanyol que ensenyem en nivells inicial i intermedi de dues universitats diferents, compartirem algunes estratègies per ensenyar gramàtica utilitzant exemples concrets de les nos-tres classes. Així mateix, presentarem els resultats que mostren algunes mesures eficaces per ensenyar la gramàtica de l'espanyol en un context virtual.
Resumen: Las tecnologías virtuales son omnipresentes en la vida cotidiana y se han vuelto imprescindibles tanto en las clases en línea como en las semipresenciales. En las instituciones universitarias de Estados Unidos, las plataformas virtuales se utilizan cada vez más para español como lengua extranjera a estudiantes con diferentes perfiles. En este contexto, proponemos una aproximación a la enseñanza de la gramática en espacios virtuales que tenga en cuenta los objetivos comuni-cativos establecidos en el programa de estudios. Los métodos y estrategias que planteamos ofre-cen un curso de lengua atractivo que permite a los estudiantes aprender y practicar un idioma a distancia. Como profesores de español de nivel inicial a intermedio de dos universidades distin-tas, compartiremos algunas estrategias para enseñar gramática utilizando ejemplos concretos de nuestras clases. Asimismo, presentaremos los datos que muestran algunas medidas eficaces para enseñar la gramática del español en un contexto virtual.
Resumen: Les nouvelles technologies sont omniprésentes dans la vie quotidienne et sont indispensables dans les cours de langues étrangères, que ce soit en mode asynchrone ou en mode hybride. Dans les universités américaines, les plateformes virtuelles sont de plus en plus prisées par les enseignants d'espagnol, qui enseignent à des étudiants de profils très variés. Cet article propose une approche de l'enseignement de la grammaire espagnole en ligne qui tient compte des objec-tifs de communication des programmes d'études officiels. Les méthodes et stratégies proposées dans cet article ont pour objectif de créer un cours de langue attractif, qui permet aux étudiants d'apprendre et de pratiquer une langue étrangère à distance, de façon accessible et interactive. En tant que professeurs d'espagnol des niveaux débutant et intermédiaire, nous partageons, dans un premier temps, nos stratégies d'enseignement de la grammaire à travers plusieurs exemples concrets utilisés dans nos classes. Dans un deuxième temps, nous présentons des données qui montrent l'efficacité de ces méthodes et stratégies.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Anglès
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Elementary spanish ; Intermediate spanish ; Foreign language ; Communicative goals ; Spanish grammar ; Distance teaching and learning ; Llengua estrangera ; Aprenentatge comunicatiu ; Gramàtica espanyola ; Ensenyament i aprenentat-ge a distància ; Lengua extranjera ; Aprendizaje comunicativo ; Gramática española ; Enseñanza y aprendizaje a distancia ; Langues étrangères ; Approche communicative ; Grammaire de l'espagnol ; Enseignement et ap-prentissage à distance
Publicado en: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 13 Núm. 2 (may-june 2020) , e838 (Articles) , ISSN 2013-6196

Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v13-n2-honeycutt-sears
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/371478
DOI: 10.5565/rev/jtl3.838


14 p, 685.9 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2020-07-01, última modificación el 2022-02-06



   Favorit i Compartir