Home > Articles > Published articles > Influencia de la enseñanza asistida por ordenador en el rendimiento y las ideas previas de los alumnos en electricidad |
Date: | 1994 |
Abstract: | This paper presents an experience about the use of computers in learning electricity. It was carried out with students of 3º BUP. It analyses the efficacy of using a certain computer programme versus the traditional work in the classroom. |
Rights: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: | Castellà |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Subject: | Software educatiu ; Ensenyament assistit per ordinador (EAO) ; Procés d'aprenentatge ; Alumnes universitaris ; Paquet MICROLAB ; Circuits elèctrics ; Electricitat ; Anàlisi de covarianza (ANACOVA) ; Motivació dels alumnes ; Resolució de problemes |
Published in: | Enseñanza de las ciencias, V. 12 n. 3 (1994) p. 355-360, ISSN 2174-6486 |
6 p, 303.7 KB |