Aspects of intrinsic and competence motivation in the (English) classroom
Vila Estrada, Elisenda
Lorenzo Galés, Maria Nieves
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials

Fecha: juny 2020
Descripción: 60 pag.
Resumen: Motivation is the key to engaging students and making them participants in their own learning. One of the central points to keep in mind when teaching is that what is taught in the classroom has to cater to students' needs and be engaging. Another aspect that needs to be taken into consideration is how classroom instruction needs to be adjusted and adapted to how current students assimilate new material. The educational reform that is underway, is changing how learning takes place, the way students view it and interiorize its objectives and ultimately how students partake in their own education.
Resumen: La motivació és la clau perquè els alumnes vulguin ser còmplices del seu propi aprenentatge. Uns del punts centrals a considerar quan es fa classe és que el que s'ensenya ha de tenir en compte les necessitats dels alumnes i que el contingut ha de ser del seu interès. Un altre aspecte que s'ha de considerar és que avui dia els alumnes assimilen la matèria de manera diferent i, conseqüentment, s'ha d'adequar la manera d'ensenyar. La reforma educativa està canviant com els alumnes aprenen i veuen la classe, els objectius que tenen i com ells mateixos poden ser partícips del seu aprenentatge.
Resumen: La motivación es clave para que los alumnos quieran ser cómplices de su propio aprendizaje. Algunos de los puntos centrales para tener en cuenta al impartir una clase es que lo que se enseña debe reflejar las necesidades de los alumnos y ser de su interés. Otro aspecto que es necesario tener en cuenta es que la manera en la que los alumnos asimilan la materia ha cambiado y la manera que enseñamos debe reflejar esto. La reforma educativa está cambiando la manera en que los alumnos aprenden y ven la clase, los objetivos que tienen y cómo ellos mismos pueden ser partícipes de su propio aprendizaje.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Anglès
Colección: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Documento: Treball de fi de postgrau
Materia: Educació secundària obligatòria ; Anglès ; Motivació en l'educació ; Aprenentatge actiu ; Interacció didàctica ; Intrinsic motivation ; Competence motivation ; Self-efficacy ; Interiorization ; Task value ; Goal orientation ; Motivació intrínseca ; Motivació competencial ; Autoeficàcia ; Interiorització ; Vàlua de tasca ; Disposició per fer la tasca ; Motivación intrínseca ; Motivación competencial ; Autoeficacia ; Interiorización ; Valúa de tasca ; Disposición para hacer la tasca



60 p, 885.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > Ciencias de la Educación. TFM

 Registro creado el 2020-07-27, última modificación el 2023-09-27



   Favorit i Compartir