Hacia unas bases teóricas de la educación ambiental
González Gaudiano, Édgar Javier (Instituto Nacional de Ecología (Mèxic))
Alba Ceballos, A. (Universidad Nacional Autónoma de México)
Fecha: |
1994 |
Resumen: |
This essay intends to provide theoretical tools to analyze and formulate environmental education projects. The article works on theory concept, contrasting different intelectual traditions: positivism, interpretative and critical, in order to illustrate its function in the explanation of reality. It calls to develop an own environmental education theory in Latin America and the Caribbean, and suggests some analytical guidelines for projects. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Castellà |
Documento: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: |
Tradició positivista ;
Conflicte nord-sud ;
Educació ambiental ;
Tractat de Maastricht ;
Relació global/local ;
Jerarquia de prioritats ;
Valoracions implícites ;
Concepció d'educació ;
Mediacions subyacents ;
Font d'idees |
Publicado en: |
Enseñanza de las ciencias, V. 12 n. 1 (1994) p. 66-71, ISSN 2174-6486 |
Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21335
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v12-n1-gonzalez-alba
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4486
El registro aparece en las colecciones:
Artículos >
Artículos publicados >
Enseñanza de las cienciasArtículos >
Artículos de investigación
Registro creado el 2008-01-16, última modificación el 2024-05-26