ADDWOMEN : Presència de dones en els departaments creatius d'agències de publicitat a Espanya (2019)
Suárez Arenas, Aina
Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: ADDWOMEN : Presencia de mujeres en los departamentos creativos de agencias de publicidad en España (2019)
Título variante: ADDWOMEN : Presence of women in the creative departments of advertising agencies in Spain (2019)
Fecha: 2020
Descripción: 182 pag.
Resumen: L'objecte d'estudi d'aquesta recerca és la mesura de la presència de dones creatives. En aquest cas, s'obtenen dades del nombre de creatives que conformen els departaments creatius de les principals agències d'Espanya. S'estudia la proporció dona-home a partir de l'anàlisi de fitxes tècniques de les campanyes que han estat publicades en la pàgina web Anuncios. com durant el període de 2019.
Resumen: El objeto de estudio de esta investigación es la medida de la presencia de mujeres creativas. En este caso, se obtienen datos del número de creativas que conforman los departamentos creativos de las principales agencias de España. Se estudia la proporción mujer-hombre a partir del análisis de fichas técnicas de las campañas que han sido publicadas en la página web Anuncios. com durante el periodo de 2019.
Resumen: The object of study of this research is the measurement of the presence of creative women. In this case, data is obtained on the number of creative companies that make up the creative departments of the main agencies in Spain. The female-male ratio is studied from the analysis of technical data sheets of the campaigns that have been published on the Anuncios. com website during the period of 2019.
Nota: Premi UAB de l'Observatori per a la Igualtat als millors Treballs de Fi de Grau amb perspectiva de gènere. 5a Edició, curs 2019-2020
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Materia: Publicitat ; Dones ; Creativitat ; Estudis de dones ; Espanya ; Agències de publicitat



182 p, 16.5 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Premios UAB. TFG

 Registro creado el 2020-12-07, última modificación el 2022-05-01



   Favorit i Compartir