La lectura de prensa digital en el marco de una publicidad invasiva
Hernández Rojas, Maria Laura
Molina Rodríguez-Navas, Pedro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: La lectura de premsa digital en el marc d'una publicitat invasiva
Título variante: Reading the digital press in the framework of invasive advertising
Fecha: 2020
Descripción: 39 pag.
Resumen: Aquesta recerca aborda com afecta la presència de publicitat invasiva a la lectura de notícies en premsa digital. Les noves estratègies d'inserció publicitària a la xarxa han donat peu a una nova relació entre informació i publicitat. Aquest treball investiga com afronten els lectors la cerca i la lectura de notícies i continguts multimèdia en el marc d'una publicitat irruptiva. També aborda com influeix aquesta realitat en la redacció i la presentació dels continguts periodístics i mostra l'opinió dels publicistes sobre l'encaix de les seves insercions publicitàries en els mitjans digitals.
Resumen: Esta investigación aborda cómo afecta la presencia de publicidad invasiva a la lectura de noticias en prensa digital. Las nuevas estrategias de inserción publicitaria en la red han dado lugar a una nueva convivencia entre información y publicidad. Este trabajo investiga cómo afrontan los lectores la búsqueda y la lectura de noticias y contenidos multimedia en el marco de una publicidad irruptiva. También aborda cómo influye esta nueva realidad en la redacción y la presentación de los contenidos periodísticos y muestra la opinión de los publicistas sobre el encaje de sus inserciones publicitarias en los medios digitales.
Resumen: This research addresses how the presence of invasive advertising affects news reading in the digital press. The new strategies of advertising insertion in the network have led to a new coexistence between information and advertising. This essay investigates how readers face the search and reading of news and multimedia content in the framework of invasive advertising. It also explores how this new reality influences the writing and presentation of journalistic contents and presents the opinion of advertisers on how their publicity insertions fit into the digital media.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Grau en Periodisme [971]
Documento: Treball de recerca
Materia: Mitjans digitals ; Publicitat invasiva ; Bloquejadors de publicitat ; Màrqueting ; Vanguardia (Diari) ; Ara (Diari)



39 p, 1.2 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2021-02-10, última modificación el 2022-10-22



   Favorit i Compartir