Actitudes hacia la ciencia y asignaturas pendientes : dos factores que afectan al rendimiento en ciencias
Espinosa García, J. (Seminario Permanente de Física y Química: "Vegas Altas del Guadiana")
Román Galán, T. (I.B. "Luis Chamizo" (Badajoz, Extremadura))
Fecha: |
1991 |
Resumen: |
This paper analyses the influence of the attitude towarda Science with which some students attain secondary education (BUP) and the role of outstanding subjecrs in their school record. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Castellà |
Documento: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: |
Rendiment escolar ;
Interès de l'alumne cap a les ciències ;
Física i química ;
Investigació didàctica ;
Fracàs escolar |
Publicado en: |
Enseñanza de las ciencias, V. 9 n. 2 (1991) p. 151-154, ISSN 2174-6486 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/51375
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v9-n2-espinosa-roman
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4706
El registro aparece en las colecciones:
Artículos >
Artículos publicados >
Enseñanza de las cienciasArtículos >
Artículos de investigación
Registro creado el 2008-02-06, última modificación el 2024-05-26