Género y formación de profesorado : un estudio de caso en el Máster de Profesorado de Educación Secundaria de la Universidad de Valencia
Rausell Guillot, Helena
Valls Montés, Rafael, dir.
Santisteban, Antoni, dir.

Data: 2021
Resum: La tesi presenta un estudi de cas implementat en el Màster de Professorat en Educació Secundària de la Universitat de València. Està basada en l'ús de metodologies qualitatives i en el disseny i implementació de diferents qüestionaris. Els objectius han estat conèixer el grau de formació en gènere dels futurs docents, la seva valoració de la perspectiva de gènere i els dissenys que realitzen per introduir el gènere a les aules de secundària en les matèries de ciències socials. S'han considerat, igualment, les seves respostes en relació a les aportacions del feminisme en la història de l'art i la seva didàctica.
Resum: La tesis presenta un estudio de caso implementado en el Máster de Profesorado en Educación Secundaria de la Universidad de Valencia. Está basada en el uso de metodologías cualitativas y en el diseño e implementación de diferentes cuestionarios. Los objetivos han sido conocer el grado de formación en género de los futuros docentes, su valoración de la perspectiva de género y los diseños que realizan para introducir el género en las aulas de secundaria en las materias de ciencias sociales. Se han considerado, igualmente, sus respuestas en relación a las aportaciones del feminismo en la historia del arte y su didáctica.
Resum: This thesis presents a case study implemented in the Master of Teaching training in University of Valencia. It is based on qualitative methodologies and on the design and implementation of different questionnaires. Our aim was to know gender previous training, their assessment of gender perspective and the designs they carry out to introduce gender in social studies. Their responses have also been considered in relation to feminisme, history, art history and its didactics.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Castellà
Col·lecció: Programa de Doctorat en Educació
Document: Tesi doctoral ; Text ; Versió publicada
Matèria: Gènere ; Género ; Gender ; Formació del professorat ; Formación del profesorado ; Teacher training ; Educació ; Educación ; Education ; Ciències Socials

Adreça alternativa: https://hdl.handle.net/10803/671614


393 p, 6.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Tesis doctorals

 Registre creat el 2021-06-15, darrera modificació el 2022-12-19



   Favorit i Compartir