Comunicació Interactiva i Xarxes Socials [42431]
Ribes Guardia, Francesc Xavier
Valero Sancho, José Luis
Navarro Bosch, Celina
Pires de Sá, Fernanda
Andreu Sánchez, Celia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Interactive Communication and Social Networks
Additional title: Comunicación Interactiva y Redes Sociales
Date: 2021-22
Abstract: Aquest mòdul té per objectiu aprofundir en l'estudi, anàlisi i producció de continguts interactius en els diferents suports i formats, així com la seva declinació crossmèdia i la implementació d'estratègies de comunicació a les xarxes socials. Es pretén, doncs, abordar la interactivitat com a característica distintiva dels productes multimèdia per saber-la adaptar a les necessitats concretes de cada realitat comunicativa, i tenir una visió crítica de les xarxes socials i las seves aplicacions.
Abstract: The aim of this module is to deepen in the study, analysis and production of interactive contents in the different media and formats, as well as its cross-media decline and the implementation of the social media communication strategies. Therefore, this module is intended to address the interactivity as a distinctive characteristic of the multimedia products in order to know how to adapt them to each communicational reality, alongside to achieve a critical view of the social media networks and their applications.
Abstract: Este módulo tiene como objetivo profundizar en el estudio, análsiis y producción de los ocntenidos interactivos en los distintos soportes y formatos, así como su declinación crossmedia y la implementación de estrategias de comunicación en las redes sociales. Se pretende, por tanto, abordar la interactividad como característica distintiva de los productos multimedia para saberlas adaptar a cada real comunicativa, a la par de tener una visión crítica de las redes sociales y sus aplicaciones.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [4313256]
Study plan: Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 108.7 KB

Anglès
5 p, 108.2 KB

Castellà
5 p, 108.6 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2021-06-19, last modified 2023-01-22



   Favorit i Compartir