La Gramàtica a l'Aula d'ELE [106039]
Terron Vinagre, Natalia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació

Títol variant: Spanish Grammar in the Foreign Language Classroom
Títol variant: La Gramática en el Aula de ELE
Data: 2021-22
Resum: Aquesta assignatura té com a objectiu fonamental el coneixement i domini dels procediments que permeten incorporar continguts de gramàtica a l'aula d'Espanyol com a Llengua Estrangera. A l'acabar aquesta assignatura, l'alumnat haurà de: (1) conèixer les diferents metodologies per ensenyar gramàtica a l'aula d'ELE, (2) identificar els principals problemes gramaticals que poden sorgir durant el procés d'ensenyament de l'ELE, (3) saber utilitzar i crear recursos didàctics orientats al coneixement de les nocions de gramàtica en els diferents nivells d'ELE segons el Pla Curricular de l'Institut Cervantes, (4) avaluar eficaçment les destreses de les i els estudiants d'ELE, en general, i de les persones sinoparlants, en particular.
Resum: This subject has as its fundamental objective to knowledge and to domain the procedures that allow the incorporation of grammar content in the Spanish as a Foreign Language. At the end of this course, students must: (1) To know the different methodologies to teach grammar in the ELE classroom, (2) To identify the main grammatical problems that can appear during the ELE teaching process, (3) To know how to use and create didactic resources oriented to the knowledge of the notions of grammar in the different levels of ELE according to the Curricular Plan of the Cervantes Institute (PCIC), (4) To assess the skills of ELE students effectively, in general, and people whose mothern language is Chinese, in particular.
Resum: Esta asignatura tiene como objetivo fundamental el conocimiento y dominio de los procedimientos que permiten incorporar contenidos de gramática en el aula de Español como Lengua Extranjera. Al finalizar esta asignatura, el alumnado deberá: (1) conocer las distintas metodologías para enseñar gramática en el aula de ELE, (2) identificar los principales problemas gramaticales que pueden surgir durante el proceso de enseñanza del ELE, (3) saber utilizar y crear recursos didácticos orientados al conocimiento de las nociones de gramática en los diferentes niveles de ELE según el Plan Curricular del Instituto Cervantes (PCIC), (4) evaluar eficazmente las destrezas de las y los estudiantes de ELE, en general, y de las personas sinohablantes, en particular.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Estudis d'Espanyol i Xinès : llengua, literatura i cultura [2504012]
Pla d'estudis: Grau en Estudis d'Espanyol i Xinès: Llengua, Literatura i Cultura [1449]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 107.4 KB

Anglès
5 p, 106.2 KB

Castellà
5 p, 106.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2021-06-25, darrera modificació el 2023-01-22



   Favorit i Compartir