Processos i Tècniques Creatives [103142]
Luján Bellon, Patricia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Creative Processes and Techniques
Additional title: Procesos y Técnicas Creativas
Date: 2021-22
Abstract: 1. Conèixer i estudiar els processos i tècniques creatives d'ideació, en general, i publicitàries, en particular. 2. Practicar diverses tècniques creatives amb l'objectiu de donar eines per a la creació de grans idees i desenvolupaments creatius des d'un punt de vista publicitari. 3. Aprendre a pensar de manera disruptiva, a nodrir-se de referències i referents a través d'activitats diàries, experimentar i compartir idees. 4. Treballar en equip posant en pràctica els coneixements teòrics i pràctics de l'assignatura. 5. Realitzar un treball final mitjançant dos rols: 1. La creació per grups d'un brief (Anunciant). 2. La creació per grups d'una campanya (Agència) que resolgui els problemes de comunicació plantejats en el brief. 6. Aplicar la perspectiva de gènere en la investigació de projectes, en la recerca de referències creatives i bibliogràfiques així com fer ús d'un llenguatge inclusiu i no sexista. 7. Divertir-se i descobrir que totes som creatives.
Abstract: 1. Know and study the creative processes and techniques of ideation, in general, and advertising, in particular. 2. Practice various creative techniques in order to provide tools for the creation of great ideas and creative developments from an advertising point of view. 3. Learn to think in a disruptive way, to draw on references and references through daily activities, experiment and share ideas. 4. Work as a team putting into practice the theoretical and practical knowledge of the subject. 5. Perform a final work through two roles: 1. The creation by groups of a brief (Advertiser). 2. The creation by groups of a campaign (Agency) that solves the communication problems raised in the brief. 6. Apply the gender perspective in project research, in the search for creative and bibliographic references as well as make use of an inclusive and non-sexist language. 7. Have fun and discover that we are all creative.
Abstract: 1. Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. 2. Practicar diversas técnicas creativas con el objetivo de dar herramientas para la creación de grandes ideas y desarrollos creativos desde un punto de vista publicitario. 3. Aprender a pensar de manera disruptiva, a nutrirse de referencias y referentes a través de actividades diarias, experimentar y compartir ideas. 4. Trabajar en equipo poniendo en práctica los conocimientos teóricos y prácticos de la asignatura. 5. Realizar un trabajo final mediante dos roles: 1. La creación por grupos de un brief (Anunciante) 2. La creación por grupos de una campaña (Agencia) que resuelva los problemas de comunicación planteados en el brief. 6. Aplicar la perspectiva de género en la investigación de proyectos, en la búsqueda de referencias creativas y bibliográficas asi como hacer uso de un lenguaje inclusivo y no sexista. 7. Divertirse y descubrir que todas somos creativas.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 113.0 KB

Anglès
6 p, 112.1 KB

Castellà
6 p, 112.4 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2021-07-02, last modified 2023-06-12



   Favorit i Compartir