Sistemes d'Informació per a la Gestió de Relacions Comercials [102168]
Recuenco Osa, David
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Customer Relationship Management (CRM)
Títol variant: Sistemas de Información para la Gestión de Relaciones Comerciales
Data: 2021-22
Resum: Entendre la relació client-empresa, dintre del marc de la fidelització Apreciar les diferències en la viabilitat de les empreses segons la seva orientació cap al client Assimilar quines són les estratègies empresarials bàsiques centrades en el client Conèixer com la tecnologia pot servir d'eina per a alinear les necessitats dels clients amb els interessos de l'empresa Entendre quins són els fluxos d'informació en la relació amb el client i quins són els factors crítics d'èxit.
Resum: Understand the customer-company relationship, within the framework of loyalty. Appreciate the differences in the viability of the companies according to their customer focus. Assimilate what are the basic business strategies customer focused. Know how technology can serve as a tool to align the needs of customers with the interests of the company. Understand the information flows in the relationship with the customer and what are the critical success factors.
Resum: Entender la relación cliente-empresa, dentro del marco de la fidelización Apreciar las diferencias en la viabilidad de las empresas según su orientación hacia el cliente Asimilar cuáles son las estrategias empresariales básicas centradas en el cliente Conocer cómo la tecnología puede servir de herramienta para alinear las necesidades de los clientes con los intereses de la empresa Entender cuáles son los flujos de información en la relación con el cliente y cuáles son los factores críticos de éxito.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Grau en Empresa i Tecnologia [2501232]
Pla d'estudis: Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 106.5 KB

Anglès
5 p, 106.4 KB

Castellà
5 p, 107.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2021-07-09, darrera modificació el 2023-10-07



   Favorit i Compartir