Agencia Mano a Mano : creación de una agencia de comunicación corporativa dedicada al Lifestyle
De la Paz Vendrell, Marta
Guiu Fernández-Hidalgo, Alba
Ullod Pujol, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Agència Mano a Mano : Creació d'una agència de comunicació corporativa dedicada al lifestyle
Additional title: Mano a Mano agency : Creation of a lifestyle corporate communications agency
Date: 2021
Description: 78 pag.
Abstract: El present projecte és la creació de Mà a mà, una agència de comunicació corporativa especialitzada en moda i lifestyle i el seu pla de comunicació. Creativitat, confiança, comunicació, avantguarda i sostenibilitat són els seus valors. Mà a mà pretén entrar en el mercat i convertir-se en un referent. Especialment amb la sostenibilitat, perquè s'ha desenvolupat un programa d'aliances entre clients i projectes sostenibles. La finalitat és, d'una banda compensar la petjada de carboni i per l'altre, diferenciar-se d'altres agències.
Abstract: El presente proyecto es la creación de Mano a Mano, una agencia de comunicación corporativa especializada en moda y lifestyle y su plan de comunicación. Creatividad, confianza, comunicación, vanguardia y sostenibilidad son sus valores. Mano a Mano pretende entrar en el mercado y convertirse en un referente. Especialmente con la sostenibilidad, pues se ha desarrollado un programa de alianzas entre clientes y proyectos sostenibles. La finalidad es, por un lado compensar la huella de carbono y por el otro, diferenciarse de otras agencias.
Abstract: This project is the creation of Mano a Mano, a corporate communication agency specialized in fashion and lifestyle and its communication plan. Creativity, trust, communication, innovation and sustainability are its values. Mano a Mano aims to enter into the market and become a reference. Especially with sustainability, because it has developed a program of alliances between clients and sustainable projects. The aim is, on the one hand, to offset the carbon footprint and, on the other hand, to differentiate itself from other agencies.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball final de grau
Subject: Periodisme ; Moda ; Agència de comunicació ; Comunicació corporativa ; Sostenibilitat



78 p, 27.7 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2021-09-06, last modified 2023-01-09



   Favorit i Compartir