La gestión de la comunicación empresarial en situaciones de crisis. Estudio del caso : la crisis de Domino's Pizza
Ruano Pacha, Sara
Morató, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: La gestió de la comunicació empresarial en situacions de crisi. Estudi del cas : la crisi de Domino's Pizza
Título variante: Business communication management in crisis situations Case study : Domino's Pizza crisis
Fecha: 2021
Descripción: 85 pag.
Resumen: El present treball de fi de grau té com a objectiu conèixer els principals models teòrics que aborden la gestió de la comunicació corporativa en contextos de crisis analitzant un cas real: la crisi que va a sofrir la companyia Domino's Pizza en 2009. Dos treballadors de l'empresa van pujar un vídeo a Youtube realitzant actes desagradables amb el menjar que suposadament s'anava a lliurar. Per això, el treball té com a propòsit conèixer quin model de gestió comunicativa va dur a terme l'empresa durant la seva crisi en 2009 i veure si va ser eficaç.
Resumen: El presente trabajo de final de grado tiene como objetivo conocer los principales modelos teóricos que abordan la gestión de la comunicación corporativa en contextos de crisis analizando un caso real: la crisis que sufrió la compañía Domino's Pizza en 2009. Dos trabajadores de la empresa subieron un vídeo a Youtube realizando actos desagradables con la comida que supuestamente se iba a entregar. Por ello, el trabajo tiene como propósito conocer qué modelo de gestión comunicativa llevó a cabo la empresa durante su crisis en 2009 y ver si fue eficaz.
Resumen: This end-of-degree work aims to know the main theoretical models that address the management of corporate communication in crisis contexts looking at a real case: the crisis suffered by Domino's Pizza company in 2009. Two company workers uploaded a video to Youtube of them performing unsavoury acts with the food that was supposed to be delivered. Therefore, the purpose of the work is to know what model of communicative management the company carried out during its crisis in 2009 and see if it was effective.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Grau en Periodisme [971]
Documento: Treball de recerca
Materia: Periodisme ; Marques ; Xarxes socials en línia ; Comunicació corporativa ; Youtube ; Domino's Pizza



85 p, 1.5 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2021-09-13, última modificación el 2022-11-18



   Favorit i Compartir