Google Scholar: citas
Neurociència, publicitat i disseny : diàleg entre la ciència i la intuïció
Navalles Villar, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona)

Título variante: Neuroscience, advertising and design : dialogue between science and intuition
Título variante: Neurociencia, publicidad y diseño : diálogo entre la ciencia y la intuición
Fecha: 2022
Resumen: Les neurociències i les tècniques anomenades de neuromàrketing donen una forma de valoració científica de paràmetres emotius i gustatius de difícil mediació amb altres procediments. Conèixer el perquè interpretem determinats estímuls visuals auditius, gustatius, olfactius i tàctils, ens ho explica l'evolució humana per mitjà de l'estudi de les neurociències.
Resumen: Neuroscience and so-called neuromarketing techniques provide a form of scientific assessment of emotional and taste parameters that are difficult to mediate with other procedures. Knowing why we interpret certain visual, auditory, gustatory, olfactory, and tactile visual stimuli is explained by human evolution through the study of the neurosciences.
Resumen: Las neurociencias y las técnicas denominadas de neuromárketing dan una forma de valoración científica de parámetros emotivos y gustativos de dificil mediación con otros procedimientos. Conocer porqué interpretamos determinados estímulos visuales auditivos, gustativos, olfativos y tactiles, nos lo explica la evolución humana por medio del estudi de las neurociencias.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Neuromarketing ; Neurociències ; Sentits ; Disseny ; Publicitat ; Creativitat ; Creativity ; Neurosciences ; Senses ; Design ; Advertising ; Neurociencias ; Sentidos ; Diseño ; Publicidad ; Creatividad
Publicado en: Questiones publicitarias, Vol. 5 Núm. 29 (2022) , p. 11-15, ISSN 1988-8732

Adreça original: https://questionespublicitarias.es/article/view/v5-n29-navalles
DOI: 10.5565/rev/qp.372


6 p, 492.4 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Questiones Publicitarias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2022-01-29, última modificación el 2022-02-03



   Favorit i Compartir