Informe Final : Bot de Telegram aplicado al Microlearning
Moreno Gimeno, Adrian
Ponsa Mussarra, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Final Report : Telegram Bot applied to Microlearning
Títol variant: Informe Final : Bot de Telegram aplicat al Microlearning
Data: 2021
Resum: La necesidad de recibir conocimiento específico sobre un tema de forma útil y rápida, ha hecho que modalidades como el Microlearning ganen gran popularidad. El microlearning se adapta bien al repaso de contenidos fuera de las aulas, en momentos libres del dia a día. En este TFG se propone desarrollar un sistema de microlearning basado en un bot de Telegram con la finalidad de ayudar a los alumnos a ampliar y mejorar sus conocimientos sobre ciertas asignaturas. Mediante sus dispositivos móviles pueden realizar lecciones muy cortas de los temas de mayor interés de la asignatura. Esto facilita a los estudiantes el repaso de la materia en tiempos muertos que tengan a lo largo del día. Además, la actividad de los estudiantes queda registrada, permitiendo al profesorado conocer el seguimiento que se hace de los microcontenidos propuestos.
Resum: The need to receive specific knowledge about a subject in a useful and fast way, has made modalities such as Microlearning gain great popularity. Microlearning is well suited to the review of content outside the classroom, in free moments of the day to day. In this TFG we propose to develop a microlearning system based on a Telegram bot to help students to expand and improve their knowledge of certain subjects. Through their mobile devices they can perform very short lessons of the most interesting topics of the subject. This makes it easier for students to review the subject matter in downtime throughout the day. In addition, the students' activity is recorded, allowing the teachers to know the follow-up of the proposed microcontents.
Resum: La necessitat de rebre coneixement específic sobre un tema de forma útil i ràpida ha fet que modalitats com el Microlearning guanyin gran popularitat. El microlearning s'adapta bé al repàs de continguts fora de les aules, en moments lliures del dia a dia. En aquest TFG es proposa desenvolupar un sistema de microlearning basat en un bot de Telegram amb la finalitat d'ajudar els alumnes a ampliar i millorar els coneixements sobre certes assignatures. Mitjançant els seus dispositius mòbils poden fer lliçons molt curtes dels temes de més interès de l'assignatura. Això facilita als estudiants el repàs de la matèria en temps morts que tinguin al llarg del dia. A més, l'activitat dels estudiants queda enregistrada, permetent al professorat conèixer el seguiment que es fa dels microcontinguts proposats.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Àrea temàtica: Menció Enginyeria del Software
Matèria: Bot de Telegram ; Microaprenentatge ; Python ; Multi-plataforma ; Microaprendizaje ; Telegram Bot ; Microlearning ; Multi-platform



13 p, 867.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2022-04-06, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir