Màrqueting de la Comunicació [104775]
Ribo Rojo, Jaime
Cervi, Laura
Revelles Soriano, David
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Communication Marketing
Títol variant: Marketing de la Comunicación
Data: 2022-23
Resum: Els objectius d'aquesta assignatura són: 1. Introduir a l'estudiant en el nou món de la nova comunicació a través de les xarxes socials que potencien la immediatesa. 2. Coneixements de les diferents noves formes de comunicació creant valor de marca oferint un gran impacte des de qualsevol dispositiu digital. 3. Capacitat d'anàlisi del paper del màrqueting de la comunicació i la seva evolució diària amb la creació de productes o serveis creatius amb un gran impacte social.
Resum: The objectives of this course are: 1. To study the strategies for the development of communication marketing actions for organizations. 2. To deepen the knowledge of the theories of consumer behavior formulated from the different fields of study of Marketing. 3. To develop the ability to establish communication objectives and design the most appropriate strategies in the dialogue between the brands generated by the organizations and the consumers.
Resum: Los objetivos de esta asignaturas son: 1. Estudiar las estrategias para el desarrollo de acciones de marketing de la comunicación para las organizaciones. 2. Profundizar los conocimientos de las teorías del comportamiento del consumidor formuladas desde los diferentes ámbitos de estudio del Marketing. 3. Desarrollar la capacidad de establecer los objetivos de comunicación y diseñar las estrategias más adecuadas en el diálogo entre las marcas que generan las organizaciones y los consumidores.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Comunicació de les Organitzacions [2503868]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 106.0 KB

Anglès
4 p, 102.1 KB

Castellà
5 p, 103.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2022-07-01, darrera modificació el 2023-01-22



   Favorit i Compartir