Primera llengua estrangera IV, anglès [101176]
Ortega Fernández, Eric
Hickey, Jeremy
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Additional title: First Foreign Language IV, English
Additional title: Primera lengua extranjera IV, inglés
Date: 2022-23
Abstract: 1. OBJECTIUS DEL GRAU DE TURISME L'objectiu principal del curs és aconseguir que l'alumnat perfeccioni les habilitats comunicatives de la llengua anglesa una vegada assolit el nivell B2. Millorar les habilitats comunicatives orals i escrites en una varietat de contextos laborals. Millorar les habilitats d'autogestió essencials per a la comunicació efectiva amb clients i col·legues Millorar les habilitats de comprensió necessàries per a la comunicació efectiva amb clients i col·legues Millorar les capacitats de treball en equip Desenvolupar competències comunicatives interculturals Habilitats lingüístiques Tractar amb seguretat amb situacions comunicatives complexes de forma clara, amb el to i registre adequats. Habilitats paralingüístiques Utilitzar i interpretar el llenguatge no-verbal i el to de veu per millorar la comunicació amb clients, col·legues i superiors. Habilitats personals Exercitar la consciència d'un mateix en un ventall de situacions complexes per millorar la comunicació 1 Exercitar la consciència d'un mateix en un ventall de situacions complexes per millorar la comunicació amb clients, col·legues i superiors. Funcionar de forma efectiva en un equip. 2. OBJECTIUS DEL GRAU DE TURISME EN ANGLÈS L'objectiu principal és desenvolupar les destreses comunicatives en anglès dels estudiants que ja hagin assolit un nivell C1. Millorar les habilitats comunicatives orals i escrites en una varietat de contextos laborals. Millorar les habilitats d'autogestió essencials per a la comunicació efectiva amb clients i col·legues Millorar les habilitats de comprensió necessàries per a la comunicació efectiva amb clients i col·legues Millorar les capacitats de treball en equip Desenvolupar competències comunicatives interculturals Habilitats lingüístiques Tractar amb seguretat amb situacions comunicatives complexes de forma clara, amb el to i registre adequats. Habilitats paralingüístiques Utilitzar i interpretar el llenguatge no-verbal i el to de veu per millorar la comunicació amb clients, col·legues i superiors. Habilitats personals Exercitar la consciència d'un mateix en un ventall de situacions complexes per millorar la comunicació amb clients, col·legues i superiors. Funcionar de forma efectiva en un equip.
Abstract: 1. OBJECTIVES FOR THE DEGREE IN TOURISM The main objective is to develop the communication skills in English of those students who have already reached around B2 level. Improve oral and written communication skills in a variety of workplace contexts. Improve the self-management skills essential for effective communication with clients and colleagues. Improve the comprehension skills required for effective communication with clients and colleagues. Improve teamwork skills. Develop intercultural communicative competence. Linguistic skills Deal confidently with complex communicative situations with clarity, using an appropriate tone and register. Paralinguistic skills Use and interpret body language, tone and voice pitch to enhance communication with clients, colleagues and superiors. Personal skills Exercise self-awareness in a range of complex situations to improve communication with clients, 1 Exercise self-awareness in a range of complex situations to improve communication with clients, colleagues and superiors. Function effectively in a team. 2. OBJECTIVES FOR THE TOURISM DEGREE IN ENGLISH The main objective is to develop the communication skills in English of those students who have already reached around a C1 level. Improve oral and written communication skills in a variety of workplace contexts. Improve the self-management skills essential for effective communication with clients and colleagues. Improve the comprehension skills required for effective communication with clients and colleagues. Improve teamwork skills. Develop intercultural communicative competence. Linguistic skills Deal confidentlywith complex communicative situations with clarity, using an appropriate tone and register. Paralinguistic skills Use and interpret body language, tone and voice pitch to enhance communication with clients, colleagues and superiors. Personal skills Exercise self-awareness in a range of complex situations to improve communication with clients, colleagues and superiors. Function effectively in a team.
Abstract: 1. OBJETIVOS DEL GRADO DE TURISMO El objetivo principal del curso es permitir que el alumno perfeccione las habilidades comunicativas de la lengua inglesa, una vez adquirido el nivel B2. Mejorar las habilidades comunicativas orales y escritas en una variedad de contextos laborales. Mejorar las habilidades de autogestión esenciales para la comunicación efectiva con clientes y colegas. Mejorar las habilidades de comprensión necesarias para la comunicación efectiva con clientes y colegas. Mejorar las capacidades de trabajo en equipo. Desarrollar competencias comunicativas interculturales. HABILIDADES Y RESULTADOS DE APRENDIZAJE Habilidades lingüísticas Manejar con seguridad situaciones comunicativas complejas de forma clara, con el tono y registro adecuados. Habilidades paralingüísticas Utilizar e interpretar el lenguaje no-verbal y el tono de voz para mejorar la comunicación con clientes, colegas y superiores. Habilidades personales 1 Habilidades personales Ejercitar la consciencia de uno mismo en un rango de situaciones complejas para mejorar la comunicación con clientes, colegas y superiores. Funcionar de forma efectiva en un equipo. 2. OBJETIVOS DEL GRADO DE TURISMO EN INGLÉS El objetivo principal es desarrollar las destrezas comunicativas en inglés de los estudiantes que ya hayan llegado a acreditar un nivel C1. Mejorar las habilidades comunicativas orales y escritas en una variedad de contextos laborales. Mejorar las habilidades de autogestión esenciales para la comunicación efectiva con clientes y colegas. Mejorar las habilidades de comprensión necesarias para la comunicación efectiva con clientes y colegas. Mejorar las capacidades de trabajo en equipo. Desarrollar competencias comunicativas interculturales. HABILIDADES Y RESULTADOS DE APRENDIZAJE Habilidades lingüísticas Manejar con seguridad situaciones comunicativas complejas de forma clara, con el tono y registro adecuados. Habilidades paralingüísticas Utilizar e interpretar el lenguaje no-verbal y el tono de voz para mejorar la comunicación con clientes, colegas y superiores. Habilidades personales Ejercitar la consciencia de uno mismo en un rango de situaciones complejas para mejorar la comunicación con clientes, colegas y superiores. Funcionar de forma efectiva en un equipo.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Turisme [2500894]
Study plan: Grau en Turisme [1345] ; Grau en Turisme [820]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 120.6 KB

Anglès
7 p, 119.0 KB

Castellà
7 p, 120.6 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2022-07-08, last modified 2024-02-10



   Favorit i Compartir