Estudis d'Audiència, Tests de Productes i Analítica Web [42434]
Prado Pico, Emili
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Audience Research, Product Testing, and Web Analytics
Títol variant: Estudios de Audiencia, Testeo de Productos y Analítica Web
Data: 2022-23
Resum: Aquest mòdul aprofundeix en els coneixements de les tècniques dels estudis d'audiència, el testeig de productes i l'analítica web i digital, per a la seva aplicació a la creació y gestió de productes audiovisuals i publicitaris.
Resum: This module delves into the knowledge of the techniques of the audience research, testing of products and web analytics for its implementation in the creation and management of audio-visual and advertising products.
Resum: Este módulo profundiza en el conocimiento de las técnicas de estudios de audiencias, testeo de productos y analítica web para su aplicación en la creación y gestión de productos audiovisuales y publicitarios.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [4313256]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 104.0 KB

Anglès
4 p, 103.7 KB

Castellà
5 p, 104.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2022-07-08, darrera modificació el 2023-01-22



   Favorit i Compartir