Google Scholar: citas
Espai de ciències : projecte d'un espai d'aprenentatge científic a educació infantil
Hinojosa, Julià (Universitat de Barcelona. Departament d'Educació Lingüística i Literària i de Didàctica de les Ciències Experimentals i de la Matemàtica)
Ferrer, Gemma (Escola Pia Sarrià-Calassanç (Barcelona))

Título variante: Espacio de ciencias : proyecto de un espacio de aprendizaje científico en la educación infantil
Título variante: Science area : project of a scientific learning programme in early childhood education
Fecha: 2022
Resumen: En aquest escrit s'exposa, per tal de compartir-ho amb la comunitat educativa i científica, la concreció del nostre projecte: un espai d'ensenyament-aprenentatge científic per l'educació infantil. En aquest espai els infants entren en contacte amb uns àmbits que estan pensats, dissenyats i creats per tal que evolucioni el seu coneixement, desperti la seva curiositat i es mantingui el seu interès pel món científic. De forma autònoma, però acompanyada dels suggeriments de les seves mestres, i interactuant amb els seus companys, experimenten, expressen i evolucionen.
Resumen: En este escrito se expone, para compartirlo con la comunidad educativa y científica, la concreción de nuestro proyecto: un espacio de enseñanza-aprendizaje científico para la educación infantil. En este espacio los niños entran en contacto con unos ámbitos que están pensados, diseñados y creados para que evolucione su conocimiento, despierte su curiosidad y se mantenga su interés por el mundo científico. De forma autónoma, pero acompañada de las sugerencias de sus maestros, e interactuando con sus compañeros, experimentan, expresan y evolucionan.
Resumen: This paper sets out, in order to share it with the educational and scientific community, the concretion of our project: a space for scientific teaching-learning for early childhood education. In this space, children come into contact with areas that are thought, designed and created in order to evolve their knowledge, arouse their curiosity and maintain their interest in the scientific world. Autonomous, but accompanied by the suggestions of their teachers, and interacting with their peers, they experiment, express and evolve.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Indagació ; Educació infantil ; Espai de ciència ; Indagación ; Educación infantil ; Espacio de ciencia ; Inquiry ; Early childhood education ; Science area
Publicado en: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 44 (2022) , p. 2-10 (Experiències didàctiques i treballs pràctics) , ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n44-hinojosa
DOI: 10.5565/rev/ciencies.453


8 p, 373.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Ciències
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2022-07-16, última modificación el 2022-07-28



   Favorit i Compartir