Academic Video Conference for students
Esteo Belmar, David
Grau Sala, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Título variante: Video Conferencia Académica para estudiantes
Título variante: Videoconferència acadèmica per a estudiants
Fecha: 2022
Resumen: Durante la nueva situación provocada por el COVID-19 escuelas, institutos y universidades se han visto obligadas a modificar de manera excepcional su sistema docente a un modelo telemático, impartiendo las clases a través de herramientas virtuales que, sin previa preparación, provocaban una desconexión entre alumnos y profesores disminuyendo su rendimiento y perdiendo la interacción a la que estábamos acostumbrados en una docencia presencial. Si bien es cierto que durante 2021 y 2022 la adaptación al modelo telemático ha ido en evolución, aún hay bastante margen de mejora. Este proyecto consiste en la creación de un prototipo web que ofrece un espacio de trabajo cómodo, sencillo e intuitivo que permite aproximarse a los niveles de calidad de la docencia presencial con funcionalidades tales como realizar videoconferencias, chats entre usuarios, muros para cada asignatura con foros, material didáctico y un apartado de calificaciones.
Resumen: During the new situation caused by COVID-19, schools, institutes and universities have been forced to exceptionally modify their teaching system to a telematic model, teaching classes through virtual tools that, without previous preparation, caused a disconnection between students and teachers decreasing their performance and losing the interaction to which we were accustomed in face-to-face teaching. Although it is true that during 2021 and 2022 the adaptation to the telematics model has been evolving, there is still plenty of room for improvement. This project consists of the creation of a web prototype that offers a comfortable, simple and intuitive workspace that allows approaching the quality levels of face-to-face teaching with functionalities such as videoconferences, chats between users, walls for each subject with forums, didactic material and a qualifications section.
Resumen: Durant la nova situació provocada per la COVID-19 escoles, instituts i universitats s'han vist obligades a modificar de manera excepcional el seu sistema docent a un model telemàtic, impartint les classes a través d'eines virtuals que, sense preparació prèvia, provocaven una desconnexió entre alumnes i professors disminuint el rendiment i perdent la interacció a la què estàvem acostumats en una docència presencial. Si bé és cert que durant el 2021 i el 2022 l'adaptació al model telemàtic ha anat en evolució, encara hi ha força marge de millora. Aquest projecte consisteix en la creació d'un prototip web que ofereix un espai de treball còmode, senzill i intuïtiu que permet aproximar-se als nivells de qualitat de la docència presencial amb funcionalitats com fer videoconferències, xats entre usuaris, murs per a cada assignatura amb fòrums, material didàctic i un apartat de qualificacions.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Plan de estudios: Enginyeria Informàtica [958]
Documento: Treball final de grau ; Text
Área temática: Menció Enginyeria del Software
Materia: Desenvolupament web ; Covid-19 ; Docència virtual ; ReactJS ; NodeJs ; Firebase ; Videoconferències ; Xats ; Material didàctic ; Desarrollo web ; Docencia virtual ; Videoconferencias ; Chats ; Material didáctico ; Web Development ; Virtual Teaching ; Videoconferences ; Didactic Material



14 p, 1.3 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Escuela de Ingeniería. TFG

 Registro creado el 2022-07-21, última modificación el 2023-07-22



   Favorit i Compartir