Blurring the lines : the transmedial construction of Glee's Quinn Fabray
Aranda Salas, Aixa
Spengler, Nick, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística

Publicación: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Descripción: 36 pag.
Resumen: This TFG aims to study, analyze and uncover the transmedial construction of Glee's Quinn Fabray. To do so, it will first consider the show's original presentation and characterization of Quinn, how the character is villainized, and how it falls under the trope of the "mean girl". Secondly, the audience's reception of the character and subversion of the villainized elements will be analyzed considering fan-generated online materials, and, finally, the impact of those materials and reception on the actual show will be observed. By doing so, the show's facade of inclusiveness and acceptance will be questioned.
Resumen: Este TFG tiene como objetivo estudiar, analizar y desvelar la construcción del personaje Quinn Fabray de la serie Glee. Para ello, primeramente se considerará la presentación y caracterización original de Quinn, cómo el personaje se ve avillanado y cómo cae bajo el tropo de "mean girl". Después, la recepción de la audiencia del personaje y subversión de los elementos avillanados será analizado considerando contenido online generado por fans, y, finalmente, el impacto en la serie de esa recepción y materiales será observados. Al hacerlo, se cuestionará la fachada de inclusividad y aceptación de la serie.
Resumen: Aquest TFG té com a objectiu estudiar, analitzar i desvelar la construcció transmèdica del personatge Quinn Fabray de la sèrie Glee. Per fer-ho, primerament es considerarà la presentació i caracterització original de la Quinn, com el personatge es veu vilanitzat i com cau sota el trop de la "mean girl". Després, la recepció de l'audiència del personatge i la subversió dels elements vilanitzats seran analitzats considerant continguts online generats per fans i, finalment, l'impacte a la sèrie d'aquesta recepció i materials serà observat. En fer-ho, es qüestionarà la imatge d'inclusivitat i acceptació de la sèrie.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Anglès
Titulación: Estudis anglesos [2504212]
Plan de estudios: Grau en Estudis Anglesos [1482]
Documento: Treball final de grau
Materia: Glee ; Fan-generated content ; Transmediality ; Queerbaiting ; Female villainization ; Contenido generado por fans ; Transmedialidad ; Avillanamiento femenino ; Contingut generat per fans ; Transmedialitat ; Vilanització femenina



37 p, 744.9 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Filosofía y Letras. TFG

 Registro creado el 2022-07-26, última modificación el 2023-07-01



   Favorit i Compartir